Kā gulēt karstā laikā, ja istabā nav kondicioniera

0 10

Karstumā gulēt ir diezgan grūti – organisms pārkarst, un mēs nevaram atslābināties. Ja Jūs nevarat aizmigt vai bieži pamostaties naktī, izmantojiet šos ieteikumus. Tie palīdzēs Jums pavadīt nakti mierīgi, un Jūs varēsiet izgulēties.

Atveriet istabas durvis

Lai istaba būtu vēsa, ir nepieciešama gaisa cirkulācijas. Tāpēc, pirms Jūs ejatgulēt, atveriet durvis uz savu guļamistabu. Tāpat var ieslēgt ventilatoru. Tas nodrošinās gaisa kustību telpā un nedos sviedriem uzkrāties.

Neēdiet smagu ēdienu

Tas, ko mēs ēdam dienas laikā, arī ietekmē mūsu miega kvalitāti. Tāpēc īpaši karstā dienā vajadzētu nepārēsties un izvēlēties vieglu ēdienu, lai organismam nenāktos pastiprināti pārstrādāt apēsto un izstrādāt papildu enerģiju.

Paturiet palagu vai segas pārklāju saldētavā

Tāpat derēs dvielis, ūdens pudele, bet priekš bērniem – spēļmantiņu. Tādā veidā Jūs atdzesējat vietu, kur Jūs gulēsiet  Piemēram, nedaudz samitriniet palagu vai segas pārklāju, izgrieziet un ielieciet uz pāris minūtēm saldētavā. Audums paliek vēss un nedaudz mitrs, bet ne tik daudz, lai samitrinātu matraci.

Ieejiet vēsā dušā

Lai mierīgi gulēt, ir nepieciešams samazināt ķermeņa centrālo temperatūru. Priekš tam ieejiet vēsā dušā vai vannā. Šī procesa gaitā Jūs tāpat tiekat vaļā no sviedriem un taukiem, kuri uzkrājās dienas laikā. Tas atļaus ādai aktīvāk elpot.

Izdzeriet kādu aukstu dzērienu stundu pirms gulētiešanas

Tāpat kā dušai, atvēsināto dzērienu (vēlams ar ledu) mērķis ir samazināt centrālo ķermeņa temperatūru. Tikai nedzeriet alkoholu vai dzērienus ar kofeīnu – vielu iedarbība var traucēt miegam.

Guliet bez apģērba

Organismam tādā veidā ir vieglāk atvēsināties. Ja Jūs nevarat gulēt bez visa, izvēlieties pidžamu no 100% kokvilnas. Tā palīdz ādai elpot un izvadīt no tās lieko mitrumu.

Tev varētu arī patikt..

Atstāt komentāru

Your email address will not be published.