4 ”lifehacki”, kā padarīt jūsu māju omulīgāku

0 19

Mājas ir tā vieta, kurā mēs atpūšamies no ikdienas problēmām un uzkrājam spēkus nākamai dienai. Tāpēc ir ļoti svarīgi izdarīt tā, lai jūs tajās justos laimīgs un mierīgs.

 

 

  • Ielaidiet gaismu telpās

 

Saules gaisma logā palielina laimes hormona serotonīna izdali. Tas nozīmē, ka dabiskais apgaismojums palīdz cīnīties ar depresiju un uzlabot noskaņojumu.

Novāciet tumšus, smagus aizkarus un nomainiet tos ar gaišiem. Pielieciet spoguļus, lai istabā atspīdētu pēc iespējas vairāk gaismas. Un, protams, neaizmirstiet mazgāt logus.

 

  • Ielieciet istabas augus

 

Istabas augi nomierina un palielina koncentrāciju, bet zaļā krāsa paceļ noskaņojumu. Ņemiet vērā vēl to, ka augi izstrādā skābekli un attīra gaisu no piesārņojuma.

 

  • Pievienojiet savā interjerā krāsas

 

Krāsa vistiešākajā vārda nozīmē ietekmē cilvēka noskaņojumu. Piemēram, guļamistabai nederēs sarkanā krāsa. Tā pielādē cilvēku ar enerģiju, tāpēc nepieciešams izvēlēties pēc iespējas mierīgākas krāsas. Izvēlieties tās aktkarībā no istabas un dažādojiet garlaicīgu interjeru ar spilgtām krāsām.

 

  • Atbrīvojiet telpu (un prātu)

 

Pēc grūtas darba dienas negribas ierasties pārpildītā ar mantām mājā. Pētījumi pierāda – jo vairāk mantu ir mūsu redzeslokā, jo grūtāk mums ir koncentrēties. Tālēc mēs jūtamies nomākti un vēl vairāk piekusuši.

Novāciet no plauktiem visu, ko var novākt. Sīkumus var salikt kastēs. Ja jums ir pārāk daudz mantu, sāciet uzkopšanu pakāpeniski.

 

Avots – lifehacker.ru

Tev varētu arī patikt..

Atstāt komentāru

Your email address will not be published.